We doen uiteraard iedere dag ons uiterste best om kwaliteitsproducten aan u te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat u een klacht heeft over uw schoenen of zolen, of over de manier waarop u door een van onze medewerkers bent behandeld. Wij stellen het erg op prijs als u dan eerst met de desbetreffende medewerker in gesprek gaat. Levert dat niet genoeg op? Dan kunt u natuurlijk altijd een klacht indienen.
Hoe dien ik een klacht in? U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij de receptie. Hier kunt u ook het klachtenformulier ophalen, of laten opsturen naar uw huis (telefoonnummer receptie 0512 – 58 49 99).
Als u het formulier heeft ingeleverd/opgestuurd, dan leggen we het voor aan de onafhankelijke klachtencommissie. U krijgt hiervan via de mail een bevestiging. We leggen in deze mail ook uit hoe de procedure zal verlopen en bij wie u terecht kunt met vragen. We streven ernaar om uw klacht binnen twee weken af te handelen.
Mocht een van beide partijen het niet eens zijn met de uitspraak van de klachtencommissie, dan leggen we binnen zes weken na de uitspraak de klacht voor aan het secretariaat van de SEMH (Stichting erkenning Medische Hulpmiddelen). Zij vellen dan een eindoordeel over de zaak.
Maandag t/m donderdag van 8.30 tot 13.00 uur
+31 (0)512 584999
Mail uw vraag naar
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.